مقالات آموزشی

بررسی کلی امکانات کارتخوان مورفان MF919

دستگاه‌های کارتخوان، از جمله دستگاه‌های محبوب و پر استفاده‌ای هستند که این روزها انجام پرداخت‌ها را برای ما آسان‌تر کرده‌اند. ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین کاربرد دستگاه‌های کارتخوان را می‌توان پرداخت وجه بدون نیاز به پول نقد دانست. به این صورت که تنها با استفاده از یک کارت بانکی، شما می‌توانید مبلغ خرید خود را به آسانی به حساب فروشنده واریز کنید. دستگاه‌های کارتخوان، انواع و مدل‌های مختلفی دارند. هر یک از مدل‌های دستگاه کارتخوان، ویژگی‌ها و قابلیت‌های مخصوص خود را دارد که استفاده از آن را برای کسب و کارهای مختلف مناسب می‌کند.

برای انتخاب یک دستگاه کارتخوان، باید ابتدا ویژگی‌ها و خصوصیات دستگاه‌های کارتخوان مختلف را بشناسید و با توجه به آن‌ها نسبت به خرید یکی از مدل‌های دستگاه کارتخوان اقدام کنید. به این شکل، شما دستگاهی را انتخاب خواهید کرد که همخوانی بیشتری با کسب و کار شما دارد و کارآمدتر است. در این مقاله، قصد داریم شما را با خصوصیات و امکانات یکی از مدل‌های کارتخوان آشنا کنیم. برای آشنایی با امکانات دستگاه کارتخوان مورفان MF919، توصیه می‌کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

درباره دستگاه مورفان

برند مورفان یک برند تولید کننده دستگاه کارتخوان است‌. این برند معتبر، دستگاه‌های کارتخوان خود را با یک قیمت بسیار منصفانه به بازار عرضه می‌کند و به این ترتیب خریداران می‌توانند با مبالغی که پیش‌تر برای خرید دستگاه‌های استوک یا دست دوم قابل پرداخت بود، یک دستگاه کارتخوان نو و آکبند خریداری کنند. کیفیت دستگاه‌های کارتخوان تولیدی این برند بسیار بالا است؛ به طوری که با خرید یک دستگاه کارتخوان مورفان، شما تا مدت‌ها از تعمیر یا تعویض دستگاه خود بی‌نیاز خواهید بود. امکانات دستگاه کارتخوان مورفان بسیار هیجان انگیز و زیاد هستند و نیازهای شما را برطرف خواهند کرد.

معرفی کلی امکانات دستگاه کارتخوان مورفان MF919

در این قسمت، امکانات و قابلیت‌های دستگاه مورفان MF919 را به صورت اجمالی به شما معرفی می‌کنیم و سعی داریم از این طریق، شما به دیدگاه روشن‌تری در رابطه با این دستگاه برسید. دستگاه کارتخوان مورفان مدل MF919، یکی از مدل‌های محبوب و کارآمد دستگاه کارتخوان مورفان است که امکانات زیر را دارا است:

  • امکانات بخش فروشنده
  • امکانات بخش برنامه‌ها
  • امکانات بخش گزارشات
  • امکانات بخش پیکربندی کلی

امکانات بخش فروشنده دستگاه کارتخوان مورفان MF919 شامل چه مواردی است؟

با خرید دستگاه کارتخوان مورفان مدل MF919، شما خدمات و امکانات مناسبی را از سوی فروشنده دریافت خواهید کرد. شرکت پارت ارتباط آوا، تنها نماینده رسمی دستگاه مورفان در ایران است. قسمتی از خدمات و امکانات بخش فروشنده دستگاه کارتخوان مورفان مدل MF919 شامل موارد زیر هستند:

  • شرکت فروشنده مورفان تا یک سال امکان تعویض دستگاه کارتخوان را در صورت عدم رضایت مشتریان فراهم کرده است. خریداران می‌توانند تحت شرایطی خاصی در صورت بروز هر گونه اشکال در دستگاه خریداری شده خود، است دستگاه را در نمایندگی تعویض کنند.
  • گارانتی تعمیر دستگاه مورفان مدل MF919 که توسط شرکت پارت ارتباط آوا به خریداران ارائه می‌شود، شامل فراهم کردن امکان تعمیر رایگان این دستگاه کارتخوان تا مدت زمان یک سال است.
  • خدمات پس از فروش شرکت فروشنده دستگاه مورفان، این امکان را برای خریدار فراهم می‌کند تا خریدی مطمئن‌تر و راحت‌تر را تجربه کند.

امکانات بخش برنامه‌ها دستگاه کارتخوان مورفان مدل MF919 شامل چه مواردی است؟

دستگاه کارتخوان مورفان مدل MF919، به سیستم عامل اندرویدی مجهز است و همین سیستم عامل اندرویدی موجب می‌شود که شما بتوانید برنامه‌های مختلفی را روی این دستگاه کارتخوان نصب و اجرا کنید. این نرم افزارها می‌توانند به استفاده آسان‌تر شما از دستگاه‌ها کارتخوان خریداری شده کمک کنند یا حتی امکانات تفریح و سرگرمی شما را فراهم کنند. از جمله نرم افزارهای قابل نصب روی دستگاه کارتخوان مورفان مدل MF919 می‌توان به نرم افزارهای صندوق داری و حسابداری اشاره کرد. این برنامه‌ها، امکان مدیریت راحت‌تر تراکنش‌های بانکی را برای شما فراهم کرده و به شما کمک می‌کنند تا بتوانید حساب‌های مالی خود را بهتر اداره کنید.

نرم افزارهای دیگری که روی این مدل از کارتخوان قابل نصب هستند، شامل نرم افزارهای پرداختی بوده که در راستای جلب رضایت مشتریان، به آن‌ها این امکان را می‌دهند تا پرداخت‌های خود را با سرعت بالاتری انجام دهند‌. همچنین این نرم افزارها امکان پرداخت قبوض مختلف؛ از جمله قبوض آب، برق، گاز و تلفن را برای شما فراهم می‌کند.

از دیگر نرم افزارهایی که می‌توان روی کارتخوان مورفان مدل MF919 نصب و اجرا کرد، می‌توان به نرم افزارهای بازی و سرگرمی اشاره کرد. شما می‌توانید با نصب این نرم افزارها روی دستگاه کارتخوان خود، در اوقات و ایام فراغت از دستگاه کارتخوان به عنوان یک ابزار سرگرمی استفاده کنید.

امکانات بخش گزارشات دستگاه کارتخوان مورفان مدل MF919 شامل چه مواردی است؟

دستگاه کارتخوان مورفان مدل MF919، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید به کلیه تراکنش‌های قبلی خود دسترسی داشته باشید و آن‌ها را مشاهده کنید. همچنین با استفاده از این دستگاه می‌توانید تمامی حساب‌های خود را مدیریت کنید و میزان سود و زیان کسب و کارتان را محاسبه کنید. این دستگاه، همانند سایر مدل‌های دستگاه کارتخوان، امکان چاپ رسید مشتری و فروشنده را برای شما فراهم می‌کند.

امکانات بخش پیکر بندی کلی دستگاه کارتخوان مورفان مدل MF919 شامل چه مواردی است؟

در این قسمت، امکانات بخش پیکربندی یا ظاهری دستگاه کارتخوان مورفان مدل MF919 را به شما معرفی می‌کنیم. این دستگاه با ظاهری زیبا و مناسب، می‌تواند یک گزینه عالی برای قرار گرفتن روی میز کار شما باشد. این دستگاه کارتخوان هوشمند، به یک صفحه نمایش لمسی زیبا و متفاوت مجهز است. این صفحه نمایش لمسی، قابلیت پشتیبانی از چند لمس همزمان را دارد و استفاده از دستگاه کارتخوان را برای خریدار آسان‌تر می‌کند. تنوع رنگی این مدل از دستگاه‌های کارتخوان مورفان، سه رنگ نارنجی، آبی و مشکی را شامل می‌شود و شما می‌توانید متناسب با سلیقه خود یکی از این رنگ‌ها را انتخاب کنید. این دستگاه از مواد باکیفیتی ساخته شده است که عمر مفید آن را افزایش داده و موجب می‌شوند که شما تا سال‌ها از تعویض یا تعمیر این دستگاه بی‌نیاز باشید.

سایر امکانات دستگاه کارتخوان مورفان مدل MF919

از جمله سایر قابلیت‌ها و امکانات دستگاه کارتخوان مورفان مدل MF919 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بالا بودن طول عمر قطعات به کار رفته در ساخت دستگاه
  • وجود رابط کاربری انعطاف پذیر
  • ظرفیت بالای باتری این دستگاه کارتخوان به شما کمک می‌کند تا بتوانید تنها با شارژ کردن این دستگاه، تا ساعات طولانی از آن استفاده کنید.
  • با کمک این دستگاه می‌توانید با سرعت زیادی به شبکه وای فای متصل شوید.
  • دستگاه کارتخوان مورفان مدل MF919 از تکنولوژی 4G پشتیبانی می‌کند.
  • این دستگاه کارتخوان به قابلیت GPS و NFC مجهز است.
  • این دستگاه، یک دستگاه کارتخوان لوکس و با امکانات است که تمامی انتظارات و نیازهای شما به یک دستگاه کارتخوان را برطرف می‌کند.

دستگاه کارتخوان مورفان مدل MF919 را از کجا تهیه کنیم؟

همان طور که گفتیم، شرکت پارت ارتباط آوا تنها نمایندگی رسمی و انحصاری دستگاه مورفان در ایران است.این شرکت به شما امکان می‌دهد که انواع مدل‌های مختلف دستگاه کارتخوان مورفان را با قیمت‌های مناسبی تهیه کنید. خرید دستگاه کارتخوان مورفان از شرکت پارت ارتباط آوا مزایای متعددی دارد که بعضی از آن‌ها عبارتند از:

  • خرید دستگاه معتبر و با کیفیت از یک نمایندگی فروش معتبر
  • دریافت گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش عالی
  • دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان شر‌کت پارت ارتباط آوا برای خرید دستگاه کارتخوان مورفان متناسب با کسب و کار و نوع استفاده شما
  • پاسخگویی کارشناسان و پشتیبانان این شرکت به پرسش‌های شما در رابطه با دستگاه کارتخوان مورفان
  • کمک پشتیبانان شرکت پارت ارتباط آوا به حل مشکلات شما
  • دریافت آموزش رایگان در رابطه با نحوه راه اندازی و کار کردن با دستگاه مورفان مدل MF919
  • ثبت سریع درخواست و دریافت دستگاه کارتخوان در مدت زمان کوتاه‌تری نسبت به سایر نمایندگی‌ها و شرکت‌های فروش دستگاه کارتخوان
  • فراهم آوردن امکان اتصال همزمان به چند حساب بانکی مختلف

خلاصه مقاله و نتیجه گیری

در این مقاله یکی از مدل‌های دستگاه کارتخوان مورفان به نام دستگاه کارتخوان مورفان مدل MF919 را به شما معرفی کردیم. امکانات دستگاه کارتخوان مورفان در بخش‌های مختلفی از جمله امکانات بخش فروشنده، امکانات بخش برنامه‌ها، امکانات بخش گزارشات و امکانات بخش پیکر بندی کلی را به شما معرفی کردیم. با توجه به قیمت مناسب و امکانات عالی، این دستگاه کارتخوان می‌تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد و قطعا شما با خرید این دستگاه از امکانات مناسبی متناسب با قیمت پرداختی خود بهره‌مند خواهید شد. 

 

2 دیدگاه در “بررسی کلی امکانات کارتخوان مورفان MF919

  1. EIS گفت:

    Great content! Keep up the good work!

  2. whoiscall گفت:

    Thanks for sharing.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *